Uwaga, Uwaga!



Zawieszenie!

Moi kochani czytelnicy, tak jak w tytule - zawieszenie. No niestety sama się tego nie spodziewałam, ale jednak wena całkowicie mnie opuściła. Już od ośmiu dni nic nie napisałam na Porcelanie i nie zanosi się bym do końca wakacji co kolwiek wymyśliła...prawdę mówiąc wiem co mam napisać lecz nie potrawie ubrać tego w słowa :/ Wybaczcie kochani, ale nie miałam innego wyjścia. 
No, a po za tym obecnie jestem całkowicie pochłonięta parą, która w Polsce nie istnieje(nic nie znalazłam w języku ojczystym), a szkoda bo jest świetna. Mówię tu o parze Freddy Krueger i Nancy Holbrook z filmy ,,Koszmar z ulicy wiązów''  z  2010 ^.^

Mam nadzeje, że mimo wszystko wrócę już we wrześniu z nowymi rozdziałami; trzymajcie za mnie kciuki ;D

No to do napisania Kochanieńkie :* 
POISON

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że wrocisz szybciej niż we wrześniu, kochana, trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, ale jak narazie się na to nie zanosi :/

      Usuń
  2. Dlaczego?.! :/
    Szkoda ;/ Mam nadzieję że wrócisz szybko.. :)
    Mimo to życzę weny. :*
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ostatnio coraz więcej DOBRYCH blogów zostaje zawieszonych, a tu jeszcze Twój... Oczywiście doskonale Cię rozumiem, bo to napisanie rozdziału nie zajmuje pięciu minut, a sam pomysł, jak go napisać i co w nim umieścić tym bardziej. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy zastój i powrócisz jeszcze przed końcem wakacji... i tego Ci właśnie życzę ;) Pamiętaj, że masz niecierpliwe czytelniczki, które chcą poznać dalszy ciąg i wspaniałą historię do dokończenia ;) Mi takie myślenie przeważnie pomaga. Niemniej jednak będę czekać, tylko proszę Cię, żebyś nie zostawiła tego bloga na zawsze, bo chyba oszaleję! :)
    Pozdrawiam i... miejmy nadzieję, do września,
    Olka
    PS. Chyba jeszcze nigdy w swoim życiu nie czekałam tak na rozpoczęcie roku, jak teraz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty